Returneringer & refunderinger
Returneringer & refunderinger
Refundering
For de fleste varer gælder, at hvis dit produkt er defekt (selvom det er usandsynligt), kan du returnere det til os for refundering eller ombytning inden for 30 dage efter modtagelsen.
For at være berettiget til returnering skal varen være ubrugt og i samme stand, som da du modtog den. Den skal også være i original emballage.
Returnering
Når vi har modtaget og inspiceret din returnering, sender vi dig en e-mail som bekræftelse. Vi informerer dig også om, hvorvidt din refundering er godkendt eller afvist. Hvis den bliver godkendt, behandles refunderingen, og beløbet tilbageføres automatisk til dit kreditkort eller den oprindelige betalingsmetode inden for et antal dage.
Forsinkede eller manglende refunderinger
Hvis du ikke har modtaget din refundering endnu, tjek først din konto igen. Kontakt derefter dit kreditkortselskab og din bank (der kan være behandlingstid). Hvis du stadig ikke har modtaget refunderingen, kontakt os via chat eller på kontakt@nuvira.dk.
Ombytning
Vi ombytter kun varer, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du har brug for at ombytte til samme vare, bedes du sende en e-mail via kontaktformularen eller til kontakt@nuvira.dk.
Returforsendelse
Kontakt os på kontakt@nuvira.dk for at oprette en retur. Vi sender returinstruktioner pr. e-mail.